سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژر همراه پاوربانک وگر مدل VP-0409 ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

خرید پاوربانک وگر
شرکت VEGER یکی از بزرگترین شرکت های معتبر باتری سازی دنیا میباشد که با تکیه بر تولیدات بسیار با کیفیت توانسته است با تولید روزانه بیش از 60.000 عدد پاوربانک، به یکی از اصلی ترین شرکت های تولید پاوربانک دنیا تبدیل شود. محصولات این شرکت همگی دارای محافظت چند مرحله ای جهت داشتن سطح ایمنی بالا هستند. طراحی های شرکت VEGER منحصر به فرد بوده و توسط خود بخش طراحی این شرکت می باشند. یکی از افتخارات این شرکت تولید باتری های نازک لیتیومی – پلیمری در سطح جهان است و اولین شرکت تولید کننده پاوربانک با کابل های نازک میباشد.
شارژر همراه پاوربانک وگر مدل VP-0409 به میزان 5،000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و می‌تواند دو دستگاه را هم‌زمان شارژ کند. فرقی نمی‌کند که چه گوشی یا تبلتی دارید، این دستگاه کابل شارژ اندروید و آیفون را همراه خود دارد. نکته دیگر اینکه با وجود قدرت آن، دارای یک طراحی باریک و مات است که به راحتی میتواند در هر جایی به کمک شما برسد. ابعاد پاوربانک وگر ابعادی به‌ اندازه‌ یک گوشی کوچک معمولی دارد که ابعاد آن 115×65.5x9mm میلی‌متر است. روی سطح بدنه، یک چراغ کوچک دارد که با کم شدن شارژ تغییر رنگ میدهد. روی سطح جانبی، درگاه ورودی microUSB وجود دارد. درگاه‌های خروجی می‌توانند حداکثر 1 میلی آمپر جریان را از خود عبور دهند. این مقدار جریان برای شارژ تبلت و شارژ سریع گوشی‌های موبایل مناسب است. همچنین می‌توان دو گوشی را به طور هم‌زمان توسط این پاوربانک شارژ کرد.
سنسور هوشمند این شارژر همراه، به‌طور خودکار شدت‌ جریان موردنیاز هر دستگاه را تشخیص می‌دهد و آن را با بیشترین سرعت (حداکثر 1 میلی آمپر) شارژ می‌کند. به همراه این محصول یک کابل تخت microUSB و کابل لایتینگ آیفون وجود دارد. مدارهای داخلی در برابر افزایش جریان، ولتاژ و دما محافظت‌ شده‌اند و باتری‌های آن مانند بیشتر شارژرهای همراه، دارای طول‌ عمری بیش از 500 مرتبه عملیات شارژ هستند. روی این پاوربانک محلی برای کابل و سوکتی برای شارژ گوشیهای آیفون و اندروید تعبیه شده است. با شارژر همراه 5000 میلی‌آمپرساعتی وگر، دیگر نگران تمام‌شدن شارژ گوشی و تبلتتان نباشید.