سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شارژر همراه پاوربانک پیننگ مدل PN958 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

نقد و بررسی اجمالی شارژر همراه پاوربانک پیننگ مدل PN958 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

شارژر همراه پاوربانک پیننگ مدل PN958 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت?

بر عکس بسیاری از تولیدکنندگان مشابه دیگر ، شرکت پیننگ ، تولید کننده فقط و فقط پاوربانک و لوازم جانبی مربوط به آن است و این هم یکی از ویژگی های مثبت شرکت پیننگ ، می باشد. زیرا با این کار تمرکز خود را فقط بر روی طراحی و ساخت باتری های پر توان ، قدرتمند و مطمئن و همچنین طراحی و ایجاد تنوع و ظاهر زیبا و متفاوت محصولات خود گذاشته است.

شرکت تولید کننده باتری pineng با طراحی فانتزی و چشم گیر بدنه تغییر جدیدی در دنیای پاوربانک ها به وجود آورد. علاوه بر طراحی زیبا، در ساخت باتری سری جدید پاوربانک پیننگ مدل PN958 ، از تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است و دارای مدار الکترونیکی فوق پیشرفته، می باشد که باعث لذت بردن و اطمینان بیشتر استفاده کنندگان این کالا خواهد شد.

شارژر همراه پیننگ مدل PN958 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت مدل PN958 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت ، قادر به شارژ انواع مختلفی از پلتفرم های هوشمند، مانند تبلت و تلفن همراه می باشد.

اگر قصد خرید پاوربانک پیننگ مدل PN958 را دارید ، با اطمینان خرید کنید؛ زیرا شارژر همراه پیننگ ، بسیار خوش ساخت و با کیفیت است و برای شارژ در مواقع ضروری بسیار کاربردی و لازم است.

قابلیت های پاوربانک پیننگ مدل PN958

شارژر همراه پیننگ مدل PN958 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت که ساخت شرکت پیننگ می باشد، دارای مزایا و قابلیت هایی می باشد که در این قسمت از آنها نام می بریم.

یکی از این مزیت ها، نحوه نمایش میزان شارژ آن است که توسط چراخ ای ای دی که بر روی پاوربانک پیننگ مدل PN958 قرار داده شده است. دیگر مزیت پاوربانک پیننگ مدل PN958 این است که، برای کاهش مصرف باتری بعد از 60 ثانیه به صورت خودکار به حالت استندبای در می آید. همچنین در ساخت این شارژر همراه ، از باتری لیتیوم پلیمری استفاده شده که علاوه بر ظرفیت بالا ماندگاری طولانی مدتی دارد.

ظرفیت این پاوربانک 10000 میلی‌ آمپر ساعت است که می‌تواند گوشی آیفون را 3 مرتبه شارژ کند. 2 عدد پورت USB در آن طراحی شده است که این امکان را به کاربران می دهد که بتوانند همزمان دو دستگاه را متصل و شارژ کنند. در مورد شرکت پیننگ هم این نکته را بگویم که، شرکت پیننگ موفق به اخذ استاندارهای تولید محصول اتحادیه اروپا مانند CE ، FC و RoHS شده است.

منبع https://kalamand.com/product/kmp-12267/powerbank-ping-model-pn958/