سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزونه پیامک وردپرس – خبرنامه پیامکی وردپرس

افزونه پیامک وردپرس – خبرنامه پیامکی وردپرس

افزونه پیامک وردپرس – خبرنامه پیامکی وردپرس

آیا صاحب یک وبسایت هستید و میخواهید مانند بسیاری از سایت های دیگر از پنل اس ام اس در سایت تان استفاده کنید؟ اگر سایتتان یک سایت وردپرسی است میتوانید از افزونه ای که مکث اس ام اس  بطور رایگان در اختیار شما قرار میدهد استفاده کنید.

ویژگی اصلی این افزونه:ایجاد ابزارک خبرنامه پیامکی در سایت – قابلیت استفاده بعنوان افزونه ی پیامک ووکامرس – پیامک edd – پیامک contact form7

کافیست افزونه را دانلود و نصب کرده و براحتی از آن استفاده کنید. برای استفاده از این افزونه  نیاز دارید که یک پنل اس ام اس با قابلیت وبسرویس API داشته باشید. این افزونه برای وبسرویس “سامانه پیام کوتاه مکث” تنظیم شده که در حال حاضر بطور جشنواره ای  با خرید پنل برنزی   پنل ارسال اس ام اس + ماژول وبسرویس API + یک خط اختصاصی در اختیار شما قرار میدهد که کاملا با افزونه همخوانی دارد.

 

برخی از امکانات افزونه پیامک وردپرس:

– سازگار با فروشگاه ساز ووکامرس است و اگر خریدی جدید در سایتتان انجام شود جزئیات سفارش را برایتان اس ام اس میکند.

– سازگار با فروشگاه ساز easy digital download میباشد و مثل ووکامرس در این نوع سایت ها هم به موبایل مدیر جزئیات خرید جدید را اس ام اس میکند.

– با افزونه ی contact form 7 نیز همخوانی دارد و اگر در بخش “ارتباط با ما” سایت کسی برایتان پیغام بگذارد جزئیات پیام را یرایتان پیامک میکند.

– با این افزونه میتوانید یک “خبرنامه ی پیامکی” در سایتتان داشته باشید و کسانی که در این خبرنامه عضو میشوند را از مطالب و اخبار جدید سایتتان در قالب یک پیامک آگاه کنید. و میتوانید مشترکین خبرنامه را گروه بندی کنید. (توضیحات کامل در پایین)

– اطلاع رسانی به مدیر سایت در مورد عضویت کاربر جدید در سایت

– اطلاع رسانی به مدیر در مورد ارسال نوشته تازه توسط کاربران در سایت

– اطلاع رسانی به مدیر در مورد ارسال دیدگاه جدید

– اطلاع رسانی به مدیر در مورد ورود کاربران به سایت

– اطلاع رسانی به مدیر در مورد انتشار نسحه جدید از وردپرس

– ارسال پیامک با متن دلخواه به شماره دلخواه از بخش مدیریت وردپرس بدون مراجعه به سایت ارائه دهنده ی سامانه پیامکی

– وبسیاری از امکانات دیگر………………..

* تمام امکانات ذکر شده تنظیمات کاملی دارند و میتوانید نحوه و قالب متن ها و جزئیات اطلاع رسانی پیامکی را تنظیم کنید.

 


 

همونطور که در بالا اشاره کردیم این افزونه به تنهایی امکانات کاربردی بسیار زیادی دارد که نیاز به توضیح زیادی ندارند ولی لازم دیدم درمورد یکی از آنها توضیحات بیشتری داده شود:

خبرنامه پیامکی وردپرس

حتما در سایت های حرفه ای جدید قسمتی به نام خبرنامه پیامکی دیده اید که بازدید کننده های علاقمند را دعوت میکند تا با درج مشخصات شان ازجمله شماره تلفن در آن عضو شوند تا از آخرین اخبار و رویدادهای آن در قالب اس ام اس باخبر شوند. شما نیز با نصب این افزونه میتوانید دقیقا همین بخش و قابلیت را برای وبسایت و بازدیدکنندگان علاقمند بوجود بیاورید. بعد از نصب و فعال کردن این افزونه از قسمت ابزارک ها امکان اضافه کردن ابزارک خبرنامه پیامکی میسر میشود (برای فعال کردن افزونه می بایست مشخصات و رمز صحیح پنل پیامک را در تنظیمات افزونه وارد کرده باشید) که این ابزارک را میتوانید در فوتر یا سایدبار محل دلخواه درج کنید و شکل و ظاهر ابزارک با توجه به قالب سایت شما خواهد بود مثلا برای قالب فعلی سایت ما بصورت زیر است که در فوتر سایت گذاشته ایم.

خبرنامه پیامکی سایت وردپرسی

خبرنامه پیامکی سایت وردپرسی

در تنظیمات افزونه قسمتی برای تنظیمات خبرنامه پیامکی تعیین شده است. در این قسمت میتوانید اعضای خبرنامه را گروه بندی کنید تا هر کس در ابتدا در گروه مورد علاقه یا مورد نیاز خودش عضو شود. و میتوانید تعیین کنید تا ثبت نام با تائید یک کد فعالسازی انجام گیرد تا از عضویت های اسپم جلوگیری شود. افرادی هم که قبلا عضو شده اند میتوانند از عضویت انصراف دهند. (پیشنهاد میکنم بعد از این مطلب این مقاله رو هم بخونید: خبرنامه پیامکی )

میتوانید تنظیم کنید تا موقعی که نوشته ی تازه ای در سایت منتشر میشود به اعضای خبرنامه یک پیامک اطلاع رسانی (نام مطلب و لینک مطلب و نام سایت) اتوماتیک ارسال شود.

در تنظیمات افزونه قسمتی هم وجود دارد برای ارسال پیامک با متن دلخواه به شماره های دلخواه که در آنجا این امکان وجود دارد دریافت کننده را روی یک یا چند تا از گروه های اعضای خبرنامه قرار دهید و به آنها هر اخباری را که میخواهید به آسانی و سرعت ارسال کنید.

 

معرفی نوشته از طریق پیامک:

این هم یکی دیگر از امکانات افزونه میباشد که با فعالسازی آن در بالای تمام مطالب سایتتان گزینه ای خواهد بود که بازدید کننده با فشردن آن فرمی را میبیند که در آن نام خود و دوستش و شماره موبایل دوستش را وارد میکند و ارسال را میزند و یک پیامک با این محتوا “محمد عزیز سعید نوشته ی افزونه پیامکی را در آدرس www.max-sms.ir/wp-sms  به شما پیشنهاد میدهد” به دوست بازدیدکننده ارسال میشود.

 

 

افزونه پیامک وردپرس – خبرنامه پیامکی وردپرس


پنل اس ام اس اصفهان

پنل اس ام اس اصفهان

پنل اس ام اس اصفهان

در این مطلب در مورد ارسال اس ام اس به استان اصفهان و شهرستان های آن اشاره می کنیم.

در سامانه اس ام اس اصفهان ، نوشتن پیام کوتاه ، مدیریت پنل پیامک ، تنظیم پیامک زماندار ، انتخاب شماره های دائمی و یا اعتباری و تعداد ارسال پیامک در اختیار شما قرار میگیرد.

بوسیله پنل پیام کوتاه استان اصفهان می توانید پیام های کوتاه خود را به صورت انبوه ظرف چند دقیقه انجام دهید.

پنل پیامک اصفهان دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک ، دریافت پیام کوتاه نیز  داشته باشند و این بدین معناست که شماره ی مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه  تنها در اختیار یک مشترک می باشد.

سامانه پیامک اصفهان جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران سامانه پیام کوتاه اصفهان هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

ارسال پیامک تبلیغاتی برای استان اصفهان

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس اصفهان ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد.

از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا 100? تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات ، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

از مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی در استان اصفهان می توان چند مورد را نام برد :

دسترسی آسان و سریع به پیامک

هانطور که می دانید تلفن همراه از وسایل شخصی می باشد که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد به همین جهت به محض ارسال پیامک تبلیغاتی، مشترک به راحتی و سرعت می تواند پیامک را بخواند.

ماندگاری پیامک

پیام کوتاه تبلیغاتی شما ممکن است مدت زیادی در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری آن هیچ زحمتی برای مخاطب ندارد.

این نکته را در نظر بگیرید که متن پیامک تبلیغاتی شما باید بگونه ای جذاب باشد که احتمال اینکه در آینده مخاطب آن را پاک کند از بین برود.

پنل اس ام اس اصفهان


پنل اس ام اس تهران

پنل اس ام اس تهران

پنل اس ام اس تهران

خرید سامانه پیام کوتاه برای شهر تهران و استفاده از آن می توانید به شماره های مورد نظر در شهرهای استان تهران دست یابید و ارسال پیام کوتاه داشته باشید و یا از سایر امکانات پنل پیامک برای تهران استفاده نمایید.

در سامانه اس ام اس شهر تهران ، مدیریت سامانه پیامک ، نوشتن پیامک ، تنظیم زمان ارسال پیامک و تعداد آن و انتخاب شماره ای دائمی و یا اعتباری برای ارسال در اختیار شما رار میگیرد.

 

شماره های فعال مناطق شهری تهران در سامانه پیامک موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در شهر تهران پیامک ارسال کنید.

پنل اس ام اس تهران دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین میتوانند علاوه بر ارسال پیام کوتاه ، دریافت نیز داشته باشند ، این به این معنی می باشد که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیامک ، تنها در اختیار یک مشترک است.

 

ارسال پیامک انبوه و تبلیغاتی برای شهر تهران

مهمترین ویژگی سامانه اس ام اس ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه برای شهر تهران می باشد.

هماطور که می دانید یکی از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا 100? این نوع تبلیغات می باشد ، مدیریت کامل تبلیغات نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی از دیگر ویژگی های ارسال پیامک تبلیغاتی نیز محسوب می شود.

مزایای تبلیغات پیامکی برای تهران

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات  و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد :

•سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد.در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

•ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد، تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

•دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد ، از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی ، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

•عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه ی اولیه  ارسال توزیع می گردد.

پنل اس ام اس تهران


پنل اس ام اس مشهد

پنل اس ام اس مشهد

پنل اس ام اس مشهد

بسیاری از اشخاص که قصد دارند ارسال پیامک انبوه انجام دهند ، اطلاع ندارند که پنل پیام کوتاه چیست و چگونه می توان با آن ارسال پیامک انجام داد؟

 

در این مطلب میخواهیم در مورد ارسال پیامک انبوه به مشهد و شهرستانهای آن صحبت کنیم.

ممکن است قصد داشته باشید که ارسال پیامک به شهر مشهد را در تیراژ بالا انجام دهید و نمیدانید که این ارسال ها به چه صورتی انجام میگیرد.

بوسیله سامانه پیامک برای شهر مشهد می توانید پیامک های خود را به صورت انبوه در ظرف چند ثانیه انجام دهید اما این به این معنی نمی باشد که تنها با پنل اس ام اس مشهد میتوان پیامک انبوه ارسال کرد.

پنل پیام کوتاه مشهد جهت ارسال های انبوه و تکی نیز بکار می رود و کاربران سامانه اس ام اس مشهد هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

ارسال پیامک انبوه به شهر مشهد و شهرستان های آن به دو صورت انجام میگیرد :

•شما تعدادی از شماره های موبایل مخاطبان را در شهر مشهد در اختیار دارید و می خواهید به شماره های خود پیام کوتاه ارسال کنید، شماره های موجود که در اختیار شما قرار دارد ممکن است شماره مشتریان یا کاربران شما باشد و یا حتی افرادی که شما را می شناسند.

همچنین در نظر داشته باشید که می توانید شماره مخاطبین خود را وارد دفترچه تلفن پنل پیامک خود کنید و یا شماره ها را کپی کرده و در بخش گیرندگان ارسال پیام کوتاه ذخیره فرمائید.

اگر تمایل دارید که چند بار برای مخاطبان خود پیام کوتاه ارسال نمائید بهتر است که شماره ها را وارد دفترچه تلفن شود تا کار برای شما آسان تر گردد.

•استفاده از بانک شماره ای موجود در پنل پیامک مشهد جهت ارسال پیامک انبوه می باشد.

در این روش می توانید از بانک اطلاعاتی سامانه اس ام اس مشهد استفاده نمائید و پیامک انبوه تبلیغاتی خود را ارسال فرمائید.

 

پنل اس ام اس مشهد


خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست

خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست

خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست

در مطلب قبلی کامل در مورد خطوط تبلیغاتی و خدماتی و نحوه تبدیل خطوط تبلیغاتی به خدماتی بحث کردیم.

درصورت تمایل اول مطلب خط خدماتی اختصاصی را بخوانید.

خطوط خدماتی

همانطور که در مطلب قبلی هم اشاره شد خطوط ارسال پیامک تمام اپراتورهای سامانه های پیامکی به طور پیشفرض تبلیغاتی هستند و قابلیت ارسال پیامک به بلکلیست, شماره موبایل هایی که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند را ندارند و برای ارسال به این شماره های مسدود شده که به اصطلاح بلکلیست میگویند باید از خطوط خدماتی استفاده کنیم و فقط واحد های حقوقی میتوانند خط تبلیغاتی را به خدماتی تببدیل کنند.

خطوط خدماتی عمومی

اما اشخاص حقیقی چطور؟ کسانی که شرکت ثبت شده و یا بطور کلی شرایط خدماتی کردن خطوط را ندارند میتوانند از خطوط خدماتی عمومی استفاده کنند.

خطوط خدماتی عمومی درواقع خطوط خدماتی اختصاصی شرکت ما هستند که بصورت اشتراکی در اختیار کاربرانمان قرار میدهیم تا کاربران فاقد شرایط خدماتی نیز امکان ارسال به بلکلیست را داشته باشند. عمده کاربرانی که این خطوط را به کاربرانشان ارسال کنند. یا کسانی که اطلاعرسانی های خاصی را به مخاطبان خاصشان باید ارسال کنند و ناتوانی در ارسال به بلکلیست این اطلاعرسانی را مخدوش خواهد کرد.

همان طور که ملاحظه فرمودید روی عبارت اطلاعرسانی زیاد تاکید شد. بله این همان محدودیت خطوط خدماتی هست که فقط باید  متنهای صرفا اطلاعرسانی را به مخاطبان ارسال کنید .

ما به تمام کاربرانمان خطوط خدماتی اشتراکی را ارائه میکنیم. کافیست در سامانه پیامک ثبت نام کنید و از داخل سامانه یک تیکت جهت دریافت خطوط خدماتی عمومی ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به بلکلیست

همانطور که اشاره شد و مسلم هست ارسال متن تبلیغاتی از خطوط خدماتی (چه اختصاصی و چه اشتراکی) ممنوع و خلاف قوانین اپراتورها هست. ولی شاید دنبال راهی باشید جهت ارسال تبلیغات به کل مشترکین اعم از لیست سیاه و سفید! برای این مورد هم سامانه پیام کوتاه مکث امکانی را فراهم کرده با عنوان ارسال سیمکارتی!

ارسال سیمکارتی

مکث اس ام اس با کمک مودم های GSM سیمکارتی امکانی را فراهم کرده تا به مشترکین تلفن همراه تحت پنل اس ام اس پیامک ارسال کنید. ویژگی این نوع ارسال چیست؟ از آنجایی که این نوع ارسال از شماره های واقعی سیمکارت مانند سیمکارتهای ایرانسل انجام میشود در نتیجه هیچگونه بلکلیستی شامل این ارسال نمیشود و به همه مشترکین تلفن همراه ارسال میکند.

برتری ارسال سیمکارتی نسبت به خطوط خدماتی اینست که در ارسال سیمکارتی هر نوع متن تبلیغاتی را نیز میتوانید به همه مشترکین حتی مسدودی های بلکلیست نیز ارسال کنید.

لابد این سوال به ذهنتان برسد که ارسال سیمکارتی سامانه شما چه تفاوت و برتری نسبت به ارسال سیمکارتی از گوشی موبایل شخصی دارد؟(با اینکه هردو به بلکلیست ارسال میکنند)

ارسال سیمکارتی تحت پنل اس ام اس

ارسال سیمکارتی تحت سامانه پیامک یعنی اینکه شما میتوانید با شماره سیمکارتی به تمام دیتابیس های کشوری موجود در سامانه از جمله منطقه ای – کدپستی – تفکیک جنسیت و سنی و … پیامک ارسال کنید آن هم با قابلیت ارسال به بلکلیست!

ارسال سیمکارتی تحت وب

بدین معنی که میتوانید از ارسال سیمکارتی در وبسرویس پیامک خود استفاده کنید. این بیشتر در زمانی کاربرد دارد که از وبسایت و فروشگاه اینترنتی خود پیامکهای تلفیقی از متن های اطلاعرسانی و تبلیغاتی ارسال کنید.

چرا که در ارسال سیمکارتی به بلکلیست محدودیتی در متن تبلیغاتی و اطلاعرسانی ندارید و هرنوع متن تبلیغاتی را میتوانید به بلکلیست ارسال کنید.

خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست


خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست

خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست

خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست

در مطلب قبلی کامل در مورد خطوط تبلیغاتی و خدماتی و نحوه تبدیل خطوط تبلیغاتی به خدماتی بحث کردیم.

درصورت تمایل اول مطلب خط خدماتی اختصاصی را بخوانید.

خطوط خدماتی

همانطور که در مطلب قبلی هم اشاره شد خطوط ارسال پیامک تمام اپراتورهای سامانه های پیامکی به طور پیشفرض تبلیغاتی هستند و قابلیت ارسال پیامک به بلکلیست, شماره موبایل هایی که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند را ندارند و برای ارسال به این شماره های مسدود شده که به اصطلاح بلکلیست میگویند باید از خطوط خدماتی استفاده کنیم و فقط واحد های حقوقی میتوانند خط تبلیغاتی را به خدماتی تببدیل کنند.

خطوط خدماتی عمومی

اما اشخاص حقیقی چطور؟ کسانی که شرکت ثبت شده و یا بطور کلی شرایط خدماتی کردن خطوط را ندارند میتوانند از خطوط خدماتی عمومی استفاده کنند.

خطوط خدماتی عمومی درواقع خطوط خدماتی اختصاصی شرکت ما هستند که بصورت اشتراکی در اختیار کاربرانمان قرار میدهیم تا کاربران فاقد شرایط خدماتی نیز امکان ارسال به بلکلیست را داشته باشند. عمده کاربرانی که این خطوط را به کاربرانشان ارسال کنند. یا کسانی که اطلاعرسانی های خاصی را به مخاطبان خاصشان باید ارسال کنند و ناتوانی در ارسال به بلکلیست این اطلاعرسانی را مخدوش خواهد کرد.

همان طور که ملاحظه فرمودید روی عبارت اطلاعرسانی زیاد تاکید شد. بله این همان محدودیت خطوط خدماتی هست که فقط باید  متنهای صرفا اطلاعرسانی را به مخاطبان ارسال کنید .

ما به تمام کاربرانمان خطوط خدماتی اشتراکی را ارائه میکنیم. کافیست در سامانه پیامک ثبت نام کنید و از داخل سامانه یک تیکت جهت دریافت خطوط خدماتی عمومی ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به بلکلیست

همانطور که اشاره شد و مسلم هست ارسال متن تبلیغاتی از خطوط خدماتی (چه اختصاصی و چه اشتراکی) ممنوع و خلاف قوانین اپراتورها هست. ولی شاید دنبال راهی باشید جهت ارسال تبلیغات به کل مشترکین اعم از لیست سیاه و سفید! برای این مورد هم سامانه پیام کوتاه مکث امکانی را فراهم کرده با عنوان ارسال سیمکارتی!

ارسال سیمکارتی

مکث اس ام اس با کمک مودم های GSM سیمکارتی امکانی را فراهم کرده تا به مشترکین تلفن همراه تحت پنل اس ام اس پیامک ارسال کنید. ویژگی این نوع ارسال چیست؟ از آنجایی که این نوع ارسال از شماره های واقعی سیمکارت مانند سیمکارتهای ایرانسل انجام میشود در نتیجه هیچگونه بلکلیستی شامل این ارسال نمیشود و به همه مشترکین تلفن همراه ارسال میکند.

برتری ارسال سیمکارتی نسبت به خطوط خدماتی اینست که در ارسال سیمکارتی هر نوع متن تبلیغاتی را نیز میتوانید به همه مشترکین حتی مسدودی های بلکلیست نیز ارسال کنید.

لابد این سوال به ذهنتان برسد که ارسال سیمکارتی سامانه شما چه تفاوت و برتری نسبت به ارسال سیمکارتی از گوشی موبایل شخصی دارد؟(با اینکه هردو به بلکلیست ارسال میکنند)

ارسال سیمکارتی تحت پنل اس ام اس

ارسال سیمکارتی تحت سامانه پیامک یعنی اینکه شما میتوانید با شماره سیمکارتی به تمام دیتابیس های کشوری موجود در سامانه از جمله منطقه ای – کدپستی – تفکیک جنسیت و سنی و … پیامک ارسال کنید آن هم با قابلیت ارسال به بلکلیست!

ارسال سیمکارتی تحت وب

بدین معنی که میتوانید از ارسال سیمکارتی در وبسرویس پیامک خود استفاده کنید. این بیشتر در زمانی کاربرد دارد که از وبسایت و فروشگاه اینترنتی خود پیامکهای تلفیقی از متن های اطلاعرسانی و تبلیغاتی ارسال کنید.

چرا که در ارسال سیمکارتی به بلکلیست محدودیتی در متن تبلیغاتی و اطلاعرسانی ندارید و هرنوع متن تبلیغاتی را میتوانید به بلکلیست ارسال کنید.

خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست


افزونه پیامک ووکامرس

افزونه پیامک ووکامرس

بی شک ووکامرس بهترین فروشگاه ساز اینترنتی است که نسخه فارسی شده آن هم بطور رایگان منتشر شده است و بسیاری از وبمستران فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از این افزونه قدرتمند راه اندازی کرده اند. بسیاری از افزونه های مکمل و کمکی برای ووکامرس موجود است که کاربردی ترین آنها افزونه پیامک ووکامرس است.

این افزونه در هنگام ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی به مشتری و همچنین مدیر سایت پیامک ارسال میکند و همچنین وقتی وضعیت سفارش تغییر یافت به مشتری پیامک اطلاع رسانی ارسال میشود.

امکانات افزونه پیامک ووکامرس:

تعریف شماره موبایل مدیر جهت دریافت پیامک
ارسال پیامک به مدیر در هنگام ثبت سفارش جدید
ارسال پیامک به مشتری در هنگام ثبت سفارش جدید
درج کد شناسه سفارش در متن پیامک مشتری و مدیر
ارسال پیامک به مشتری در هنگام تغییر وضعیت سفارش
ارسال پیامک به مشتری در هنگام تکمیل شدن وضعیت سفارش
تغییر و تنظیم قالب متن پیامک ارسالی به مشتری و مدیر
ارسال متن پیامک دلخواه به شماره دلخواه از پیشخوان وردپرس

 

امکانات اضافه شده در نسخه جدید:

  • اضافه شدن شورت کد های پیامکی کامل
  • اضافه شدن قابلیت تعیین عنوان فیلد موبایل
  • تعیین متن دلخواه برای وضعیت های مختلف خریدار , مدیر و مدیر محصول
  • رفع مشکل ارسال پیامک به مشتری در صورت ساختن سفارش به صورت دستی از مدیریت
  • قابلیت تغییر متن پیامک ها هنگام تغییر وضعیت سفارش از داخل صفحه سفارشات به صورت آیجکس
  • تغییرات بنیادی ارسال پیامک از صفحه سفارشات
  • بهبود فایل های استاتیک و جلوگیری از تداخل جیکوئری

پنلهای سامانه پیامک مکث با افزونه پیامک ووکامرس کاملا همخوانی دارد و بدون هیچ مشکلی با این افزونه کار میکند. خود افزونه پیامک رایگان میباشد و برای استفاده از این افزونه کافیست یکی از پنل هایی را که ماژول وبسرویس دارد را تهیه کنید.


ثبت نام وردپرس با تایید کدفعالسازی پیامکی

ثبت نام وردپرس با تایید کدفعالسازی پیامکی

ثبت نام وردپرس با تایید کدفعالسازی پیامکی

احتمالا شما هم دوست دارید که مانند سایتهای بزرگ بانکی و گوگل در قسمت ثبت نام سایتتان فیلد شماره موبایل را قرار دهید و صحت این شماره موبایل با یک کد فعالسازی پیامکی تایید شده و اعتبارسنجی ثبت نام صورت گیرد و تازمانیکه شماره موبایل صحیح وفعال وارد نشود ثبت نام در وردپرس موفق انجام نشود.

به کمک چند افزونه درکنار هم میتوانیم براحتی سیستم ثبت نام با تایید پیامک حاوی کدفعالسازی را راه اندازی کنیم. درواقع به کمک افزونه گرویتی فرم و افزونه های کمکی گرویتی در وردپرس این کار را میکنیم و با همه سیستم های ثبت نام و ورود وردپرس مانند ووکامرس نیز همخوانی دارد.

 

ساخت فرم ثبت نام با قابلیت تایید پیامک

در این پروژه ما فرمی را خواهیم ساخت که فیلدهای مختلف و دلخواهی را خواهد داشت. فیلدهای نام و نام خوانوادگی – نام کاربری دلخواه – فیلد اختصاصی رمز عبور – ایمیل و هر اطلاعات لازم دیگر. در تعداد و نوع فیلدها هیچ محدودیتی وجود ندارد و از انواع فیلدها و امکانات فرمسازی گرویتی جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام میتوان استفاده کرد.

همانطور که در تصویر فوق مشاهده میکنید در انتهای این فرم دکمه تایید شماره موبایل وجود خواهد داشت که با فشردن این دکمه متنی حاوی کد فعالسازی به شماره موبایل کاربر بصورت پیامک ارسال خواهد شد.

 

 

کدفعالسازی پیامکی ثبت نام

 

پیامک حاوی کدفعالسازی ثبت نام

کد فعالسازی میتواند اعدادی رندمی باشد و یا از کدهایی ک بصورت دستی وارد میکنید استفاده شود. متن پیامک ارسالی که حاوی کد فعالسازی میباشد را میتوانید به دلخواه ویرایش کنید و همینطور حداکثر تعداد دفعات مجاز تلاش و حداکثر تعداد دفعات ارسال مجدد کد را تعیین کنید.

 

ثبت نام با تایید شماره موبایل

ثبت نام با تایید شماره موبایل

بعد از اینکه دکمه تایید شماره موبایل در حالت اولیه فرم زده شد کد فعالسازی با فرمت تنظیم شده به شماره موبایل کاربر پیامک میشود و فرم به حالتی که در تصویر فوق مشاهده میکنید تبدیل میشود و فیلدی با عنوان تایید شماره موبایل ظاهر میشود که باید کدفعالسازی در آنجا وارد شود. اگر به هردلیلی پیامک دریافت نشد میتوان از دکمه ارسال مجدداستفاده کرد. در پایان درصورتی که کد وارد شده صحیح باشد ثبت نام کاربر موفقیت آمیز خواهد بود.

نقش کاربر ثبت نامی هم نقشی خواهد بود که از قبل در تنظیمات فرم ثبت نامی تعیین شده است.

 

 

هزینه و روش انجام

برای پیاده سازی این سیستم دوچیز لازم است که حداقل هزینه تهیه این دو مورد 99هزارتومان میباشد:

1- افزونه پیامک گرویتی فرم که بصورت تجاری نوشته شده و از سایت مرجع با قیمت 49هزارتومان قابل تهیه میباشد.

 

 

 

جهت تسریع در دریافت افزونه و انجام پروژه میتوانید خرید افزونه مورد نظر را به ما بسپارید. خرید با مشخصات شما انجام و فاکتور خرید از سایت رسمی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 

2- تهیه پنل پیامک مکث با قابلیت وبسرویس API که در صورتیکه پنل نقره ای 50هزارتومانی و یا بالاتر را تهیه کنید تمام کارهای لازم و ساخت فرم ثبت نام با قابلیت تایید کدفعالسازی پیامکی درسایت شما از سوی ما رایگان انجام خواهد شد.

 

 

با ما در ارتباط باشید:

maxsms.ir[@]gmail.com

تلفن: 04135572927 و 04132354417

 

 

ثبت نام وردپرس با تایید کدفعالسازی پیامکی


ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

ارسال پیام کوتاه به بلکلیست یک معضلی است که بیشتر افراد هنگام ارسال پیامک با آن دست و پنجه نرم میکنند.

همانطور که می دانید ارسال پیام کوتاه انبوه به دو صورت انجام میگیرد که یک روش ارسال با خطوط مجازی و دیگری ارسال با خطوط واقعی و یا همان سیم کارتی می باشد.

خطوط مجازی با سرشاخه های 1000 ،‌2000 ،‌3000 ،‌5000 ، 021 و 026 هستند که از سرعت ارسال بالایی برخوردار می باشند.

خطوط واقعی نیز همان سیم کارت ها هستند که کاربران بوسیله آن می توانند پیام خود را ارسال کنند ، اما با توجه به اینکه  بسیاری از افراد در لیست سیاه مخابراتی هستند و پیامک های تبلیغاتی را دریافت نمیکنند ، به همین جهت خطوط مجازی جهت ارسال به خطوط لیست سیاه بایستی به حالت خدماتی دربیایند و از حالت تبلیغاتی خارج شوند که این عملیات یک روند اداری نسبتا طولانی مدت و سختی را در پیش دارد و برای افراد حقیقی و برخی از افراد حقوقی که شرایط خدماتی سازی را ندارند غیر ممکن می باشد. ، به همین جهت بسیاری از افراد به دنبال ارسال پیام کوتاه از طریق سیم کارت هستند تا مشکل ارسال به لیست سیاه را دیگر نداشته باشند.

قابل ذکر است که سیم کارت ها توانایی ارسال پیام کوتاه به تعداد بالا را ندارند و یا ساعات طولانی و یا روزها به طول می انجامد تا پیامک ارسال شود.

امکانات سامانه پیامک از ارسال بوسیله سیم کارت به شرح زیر می باشد :

ارسال پیام کوتاه بصورت تکی و گروهی ، ارسال از روی کد پستی ، ارسال از طریق پیش شماره و همچنین امکانات ویژه شامل ارسال زماندار ، ارسال هوشمند ، ارسال از روی دفترچه تلفن ، منشی پیامکی ، پاسخگوی خودکار ، گزارش ارسال پیام کوتاه ، بانک تلفن همراه کشور به تفکیک استان ، شهر ، کدپستی ،‌ ایرانسل و همراه اول.

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت


ویژگی های بهترین پنل پیامک

ویژگی های بهترین پنل پیامک

ویژگی های بهترین پنل پیامک

بیشتر کاربران در فضای اینترنت به دنبال دسترسی به پاسخ این سوال می باشند که بهترین سامانه پیام کوتاه چیست و چه مشخصاتی دارد؟

برای دستیابی به این پاسخ باید به دنبال ویژگی هایی باشیم که عنوان بهترین را به یک سامانه اس ام اس می دهد ،‌از بررسی و جمع بندی این ویژگی هاست که می توان به پاسخ خود دست یابیم.

پشتیبانی مناسب در سامانه پیامک

یک پنل پیامک به خودی خود نمی تواند خوب باشد،‌ ویژگی بهترین بودن ، صرفا به ویژگی های یک نرم افزار نیست بلکه ارتبط مستقیم با کارشناسانی دارد که آن را پشتیبانی می کنند.

اگر بهترین نرم افزار را با بهترین امکانات تهیه کنید اما در زمان های احتیاج به رفع مشکل و یا راهنمایی نتوانیم به کارشناسان مربوط  آن شرکت دسترسی پیدا کنیم به طور حتم هزینه های خود را به هدر داده اید.

لذا پشتیبانی مناسب اولین ویژگی یک پنل پیام کوتاه مناسب می باشد که باید به آن توجه کرد.

 

امکانات مناسب و  کامل نرم افزاری

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در انتخاب بهترین پنل اس ام اس به شما کمک کند ،‌امکانات نرم افزاری آن سامانه می باشد.

این امکانات شامل موارد زیر می باشد:

ارسال پیامک ساده ، ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک منطقه ای ،‌ ارسال از روی نقشه گوگل ، ارسال از روی کدپستی ،‌ارسال پیامک زماندار ،‌ارسال پیامک هوشمند ، ارسال نظیر به نظیر ،‌ گزارش پیامک های رسیده ، نظرسنجی و مسابقه ،منشی پیامک ،‌ارسال پیامک به ایمیل ، دفترچه تلفن پیشرفته ،  ارسال پیامک مناسبت و یا تولد ، ارسال پیامک به خطوط بلکلیست ،پشتیبانی آنلاین ،‌ارسال از روی دکل ایرانسل ، شارژ آنلاین و دستی ، وب سرویس و انتقال به url ،‌تراکنش های مالی ، امکان استفاده از کد تخفیف در شارژ حساب ، امکان ایمپورت از فایل اکسل  و متنی ، امکانات گروه بندی ، ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت ، امکان بازگشت هزینه ارسال های ناموفق ،‌ امکان خرید آنلاین خطوط اختصاصی ،‌امکان استعلام آزاد بودن خطوط اختصاصی ، بانک شماره های تلفن همراه با تفکیک استانها و شهرستان ها و مناطق ،‌ بانک اصناف استانی و کلی ،امکان جستجو پیشرفته در دفترچه تلفن ، امکان تغییر پسورد سامانه ، پیشنویس کردن متون پیام کوتاه  و…….

این امکانات امکاناتی می باشند که در صورت وجود ، می توان گفت که پنل اس ام اس مربوطه بهترین پنل پیامک می باشد.

رابطه کاربری آسان

پنل پیامک زمانی می تواند بهترین پنل باشد که ارتباط مناسبی با کاربران بتواند برقرار کند ، به بیان دیگر کاربر به آسانی بتواند با آن کار کند و به هدف های کاری خود دست پیدا کند.

چنانچه کار کردن با یک سامانه پیام کوتاه آنقدر پیچیده باشد که کاربران از کار کردن و اسفاده از آن پشیمان شوند مطمئنا هم به ضرر شرکت ارائه دهنده خدمات بوده و هم به ضرر کاربر استفاده کننده می باشد.

دموی آنلاین

یکی دیگر از نکاتی که باعث میشود متوجه شوید که پنل اس ام اس ، از بهترین سامانه ها می باشد ملاحضه پیش نمایش سامانه پیامک می باشد.

به طور حتم همه ما علاقمندیم که قبل از خرید یک سامانه پیامک ، تصاویری از منوها و یا نحوه کارکرد آن را ببینیم و یا حتی با آن کار کنیم تا با رابطه کاربری آن بیشتر آشنا شویم.

با توجه به مطالبی که به آن اشاره کردیم ، پیشنهاد می کنیم که سامانه پیام کوتاه مکث را ببینید و چنانچه که مطالب فوق را در مورد این پنل پیامک صدق میکرد ، از آن به عنوان یک سامانه پیام کوتاه برای راه اندازی بازاریابی پیامکی و کمپین تبلیغاتی خود و مدیریت مشتریان و کاربرانتان استفاده نمائید.