در مطلب قبلی کامل در مورد خطوط تبلیغاتی و خدماتی و نحوه تبدیل خطوط تبلیغاتی به خدماتی بحث کردیم.

درصورت تمایل اول مطلب خط خدماتی اختصاصی را بخوانید.

خطوط خدماتی

همانطور که در مطلب قبلی هم اشاره شد خطوط ارسال پیامک تمام اپراتورهای سامانه های پیامکی به طور پیشفرض تبلیغاتی هستند و قابلیت ارسال پیامک به بلکلیست, شماره موبایل هایی که جلوی دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند را ندارند و برای ارسال به این شماره های مسدود شده که به اصطلاح بلکلیست میگویند باید از خطوط خدماتی استفاده کنیم و فقط واحد های حقوقی میتوانند خط تبلیغاتی را به خدماتی تببدیل کنند.

خطوط خدماتی عمومی

اما اشخاص حقیقی چطور؟ کسانی که شرکت ثبت شده و یا بطور کلی شرایط خدماتی کردن خطوط را ندارند میتوانند از خطوط خدماتی عمومی استفاده کنند.

خطوط خدماتی عمومی درواقع خطوط خدماتی اختصاصی شرکت ما هستند که بصورت اشتراکی در اختیار کاربرانمان قرار میدهیم تا کاربران فاقد شرایط خدماتی نیز امکان ارسال به بلکلیست را داشته باشند. عمده کاربرانی که این خطوط را به کاربرانشان ارسال کنند. یا کسانی که اطلاعرسانی های خاصی را به مخاطبان خاصشان باید ارسال کنند و ناتوانی در ارسال به بلکلیست این اطلاعرسانی را مخدوش خواهد کرد.

همان طور که ملاحظه فرمودید روی عبارت اطلاعرسانی زیاد تاکید شد. بله این همان محدودیت خطوط خدماتی هست که فقط باید  متنهای صرفا اطلاعرسانی را به مخاطبان ارسال کنید .

ما به تمام کاربرانمان خطوط خدماتی اشتراکی را ارائه میکنیم. کافیست در سامانه پیامک ثبت نام کنید و از داخل سامانه یک تیکت جهت دریافت خطوط خدماتی عمومی ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به بلکلیست

همانطور که اشاره شد و مسلم هست ارسال متن تبلیغاتی از خطوط خدماتی (چه اختصاصی و چه اشتراکی) ممنوع و خلاف قوانین اپراتورها هست. ولی شاید دنبال راهی باشید جهت ارسال تبلیغات به کل مشترکین اعم از لیست سیاه و سفید! برای این مورد هم سامانه پیام کوتاه مکث امکانی را فراهم کرده با عنوان ارسال سیمکارتی!

ارسال سیمکارتی

مکث اس ام اس با کمک مودم های GSM سیمکارتی امکانی را فراهم کرده تا به مشترکین تلفن همراه تحت پنل اس ام اس پیامک ارسال کنید. ویژگی این نوع ارسال چیست؟ از آنجایی که این نوع ارسال از شماره های واقعی سیمکارت مانند سیمکارتهای ایرانسل انجام میشود در نتیجه هیچگونه بلکلیستی شامل این ارسال نمیشود و به همه مشترکین تلفن همراه ارسال میکند.

برتری ارسال سیمکارتی نسبت به خطوط خدماتی اینست که در ارسال سیمکارتی هر نوع متن تبلیغاتی را نیز میتوانید به همه مشترکین حتی مسدودی های بلکلیست نیز ارسال کنید.

لابد این سوال به ذهنتان برسد که ارسال سیمکارتی سامانه شما چه تفاوت و برتری نسبت به ارسال سیمکارتی از گوشی موبایل شخصی دارد؟(با اینکه هردو به بلکلیست ارسال میکنند)

ارسال سیمکارتی تحت پنل اس ام اس

ارسال سیمکارتی تحت سامانه پیامک یعنی اینکه شما میتوانید با شماره سیمکارتی به تمام دیتابیس های کشوری موجود در سامانه از جمله منطقه ای – کدپستی – تفکیک جنسیت و سنی و … پیامک ارسال کنید آن هم با قابلیت ارسال به بلکلیست!

ارسال سیمکارتی تحت وب

بدین معنی که میتوانید از ارسال سیمکارتی در وبسرویس پیامک خود استفاده کنید. این بیشتر در زمانی کاربرد دارد که از وبسایت و فروشگاه اینترنتی خود پیامکهای تلفیقی از متن های اطلاعرسانی و تبلیغاتی ارسال کنید.

چرا که در ارسال سیمکارتی به بلکلیست محدودیتی در متن تبلیغاتی و اطلاعرسانی ندارید و هرنوع متن تبلیغاتی را میتوانید به بلکلیست ارسال کنید.

خطوط خدماتی عمومی و ارسال سیمکارتی جهت ارسال به بلکلیست