سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد پنل پیامک برای داروخانه ها

کاربرد پنل پیامک برای داروخانه ها

هر روزه کسب و کارهای مختلف و بیشتری با استفاده از امکانات پنل پیامک و بازاریابی پیامکی بیشتر از پیش رونق گرفته و گامی به موفقیت خود نزدیک تر می شوند.

از این قبیل تجارت ها و کسب و کارها می توان به صنعت داروسازی و داروخانه ها نیز می توان اشاره کرد.

در واقع هیچ حرفه و تجارتی وجود ندارد که از پنل اس ام اس و سرویس بازاریابی پیامکی نتواند بهره مند شود و کار خود را رونق بخشد. این موج جدید تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی همچون طوفانی دنیا را در بر گرفته است.

بازاریابی و تبلیغات پیامکی به شیوه های گوناگون می تواند کمک بسزایی به تجارت شما داشته باشد و این روش ها به طریقی به کمک داروحانه ها و همچنین آن دسته از مشتریانی که در کمپین های داروخانه ها عضو شده اند نیز آمده اند .

در این مقاله درمورد کاربرد پنل اس ام اس برای داروخانه ها و اینکه سامانه پیامک چه منفعت هایی میتواند برای اداره داروخانه داشته باشد بحث خواهیم کرد.

•صرفه جویی در زمان

پیام های کوتاه در آن واحد دز زمان مناسب و مطلوبی که شما ارسال کرده اید،  به دست مخاطبان می رسد .

•صرفه جویی در هزینه ها

سرویس های پیام کوتاه قادر به صرفه جویی در هزینه کاغذ ، چاپ و چندین هزینه ی دیگر در زمینه تبلیغات هستند.

•افزایش تعداد مشتریان

•بالا رفتن آمار بازدید از وب سایت شما

چگونگی استفاده از سرویس ها پیامکی

راه ای بسیار زیادی برای استفاده و بهره مندی از پنل پیام کوتاه در داروخانه ها وجود دارد که بهتر است با توجه به کسب و کارتان از آن ها استفاده کنید.

چرا که هر کدام به شیوه خود و در زمینه های مختلف به کمک شما می آیند.

یادآوری

با زندگی های امروزه که مشغله های متعددی با آن همراه است، ساده ترین اتفاق را می توان فراموش کردن زمان تحویل گرفتن داروها دانست. چرا به مشتریان این لطف را نکنیم و برایشان یک یادآوری دوستانه در این باره ارسال نکنیم؟

تخفیفات

همانطور که شما نیز می دانید تمامی افراد تخفیف گرفتن را دوست دارند، علی الخصوص اگر تخفیف در قیمت داروهای ضروری باشد، برای آن تعداد از افرادی که داروخانه شما را انتخاب کرده اند تا داروهایشان را تهیه کنند و در کمپین های تبلیغاتی داروخانه شما عضو هستند ، تخفیفات و یا کوپن هایی را در نظر بگیرید و برایشان ارسال نمائید.

نظرسنجی

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که مشتریان شما درباره ی خدمات و یا محصولات داروخانه شما چه نظراتی داشته باشند ، همچنین درباره ی آخرین بازدیدشان از وب سایت و یا داروخانه شما چطور بوده است؟

برای فهمیدن پاسخ این سوالات میتوانید از سرویس های پنل پیام کوتاه خود استفاده نموده و یک نظرسنجی پیامکی برگزار کنید.

گسترش خدمات

آیا در حال بستن قراردادهای خاص و یا تازه ای در داروخانه خود هستید؟ میتوانید با ارسال پیام کوتاه به مشتریان داروخانه آنها را از جزئیات این گونه امور آگاه سازید.

اخبار و تغییرات

یقینا اینکه بخواهیم تمام اخبار تازه ی داروخانه و یا شرکت های داروسازی را به اطلاع تمام مشتریان خود برسانید ، کار بسیار دشواری است.

اما با استفاده از امکانات پنل پیامک شما قادر خواهید بود تا تمام مشتریان خود را از اخباری که نیاز دارند مطلع بشوند آگاه سازید.

وفاداری مشتریان

وفاداری مشتریان برای داروخانه ها، انبارداران و عمده فروشان در عرصه دارو میتواند یک موفقیت بزرگ به حساب بیاید.

کمپین تبلیغاتی خود را به راه بیاندازید و سپس میبینید که هزاران مشتری خواهند بود که شما را دوست دارند و به شما وفادار خواهند بود.

 

کاربرد پنل پیامک برای داروخانه ها