امروزه شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر روز به روز در تجارت مدرن اهمیت بیشتری پیدا میکند.

صنعت حمل و نقل به پشتیبانی اطلاعاتی کارآمد و مورد اطمینان احتیاج دارد که شما می توانید از طریق سامانه پیام کوتاه و مزایای آن به این امر دست یابید.

در این مقاله به چند مورد از مزیت های پنل پیامک برای صنعت حمل و نقل اشاره می کنیم.

همانطور که می دانید شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر امروزه نقش مهمی را در تجارت مدرن ایفا می کنند ،‌موفقیت فعالیت ها و میزان درآمدها تا مقدار زیادی به سرعت تحویل کالا ،‌ مسافران و یا اسناد و مدارک بستگی دارد ،‌به همین علت پیدا کردن یک شرکت حمل و نقل مناسب برای مشتریان حائز اهمیت می باشد.

با تمام اینها ، کیفیت حمل و نقل صرفا به توانایی تحویل کالاهای مورد نیاز شما از مکانی به مکان دیگر محدود نمیشود ، بلکه یک سیستم ارتباطی مناسب بین مشتریان و کارفرمایان بسیار مهم می باشد ، اما ممکن است این سوال پیش بیاید که چطور می توان آن را با حداقل هزینه و حداکثر سرعت و بازدهی انجام داد؟


مزایای پنل پیامک برای صنعت حمل و نقل

برای تبلیغات آنلاین و یا آفلاین تجارت شما روش های متعددی وجود دارد ، چند روش از این روش ها قرار دادن تبلیغات در بیلبوردها و یا پخش کننده های تلویزیونی و یا رادیویی می باشد.

اما این کانال های تبلیغاتی نیازمند سرمایه گذاری مالی قابل توجهی  میباشند و همچنین امکانات چنین منابعی نیز محدود می باشد، به طور مثال شما نمی توانید از طریق تلویزیون رسیدن کالا را به مشتریان اطلاع بدهید. ، بنابراین راحت ترین ، سریعترین و مقرون به صرفه ترین روش ، اطلاع رسانی با استفاده از ارسال پیام کوتاه می باشد.

سامانه اس ام اس یک راه ساده و مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی به مشتریان درباره رویدادهای گوناگون صنعت حمل و نقل می باشد، رویدادهایی از قبیل :

•تغییر تعرفه های تحویل

•تخفیفات و پیشنهادات ویژه

•ارسال ، تحویل و یا تاخیر در تحویل کالا

•افتتاح شعبات جدید

•نظرسنجی کیفیت خدمات و ….

مزایای استفاده از سامانه اس ام اس برای صنعت حمل و نقل

•ارسال سریع اطلاعات در عرض چند دقیقه.

•99 درصد پیامک های ارسال خوانده میشوند.

•هزینه های پایین تر در مقابل ابزارهای ارتباطی دیگر.

•هدفمند سازی اطلاعات.

در ادامه به چند نمونه از پیامک های ارسالی در اینباره توجه فرمائید :

“مشتری گرامی جناب آقای…………

از اینکه رسیدن کالایتان را به شما اطلاع میدهیم خوشحالیم.

شایان ذکر است که از مورخه……….. نحوه قیمت گذاری مرسولات پستی خود را تغییر می دهیم ،میتوانید برای دریافت جزئیات بیشتر کلمه کلیدی……….را به شماره ………….ارسال فرمائید.

با تشکر از شما.

شرکت حمل و نقل ………….”

ویژگی شرکت های حمل و نقل این است که نه تنها با مشتریان بلکه با رانندگان نیز باید در ارتباط باشند ، بوسیله ارسال پیام کوتاه به تمام مخاطبین درباره اخبار و وضعیت های مهم اطلاع رسانی میشود به طور مثال : اطلاعات مفید درباره وضعیت ترافیکی ، امور مربوط به تعمیرات ، مسیرها ،‌اطلاعیه ها و….