سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد پنل پیامک برای داروخانه ها

کاربرد پنل پیامک برای داروخانه ها

هر روزه کسب و کارهای مختلف و بیشتری با استفاده از امکانات پنل پیامک و بازاریابی پیامکی بیشتر از پیش رونق گرفته و گامی به موفقیت خود نزدیک تر می شوند.

از این قبیل تجارت ها و کسب و کارها می توان به صنعت داروسازی و داروخانه ها نیز می توان اشاره کرد.

در واقع هیچ حرفه و تجارتی وجود ندارد که از پنل اس ام اس و سرویس بازاریابی پیامکی نتواند بهره مند شود و کار خود را رونق بخشد. این موج جدید تبلیغاتی و بازاریابی پیامکی همچون طوفانی دنیا را در بر گرفته است.

بازاریابی و تبلیغات پیامکی به شیوه های گوناگون می تواند کمک بسزایی به تجارت شما داشته باشد و این روش ها به طریقی به کمک داروحانه ها و همچنین آن دسته از مشتریانی که در کمپین های داروخانه ها عضو شده اند نیز آمده اند .

در این مقاله درمورد کاربرد پنل اس ام اس برای داروخانه ها و اینکه سامانه پیامک چه منفعت هایی میتواند برای اداره داروخانه داشته باشد بحث خواهیم کرد.

•صرفه جویی در زمان

پیام های کوتاه در آن واحد دز زمان مناسب و مطلوبی که شما ارسال کرده اید،  به دست مخاطبان می رسد .

•صرفه جویی در هزینه ها

سرویس های پیام کوتاه قادر به صرفه جویی در هزینه کاغذ ، چاپ و چندین هزینه ی دیگر در زمینه تبلیغات هستند.

•افزایش تعداد مشتریان

•بالا رفتن آمار بازدید از وب سایت شما

چگونگی استفاده از سرویس ها پیامکی

راه ای بسیار زیادی برای استفاده و بهره مندی از پنل پیام کوتاه در داروخانه ها وجود دارد که بهتر است با توجه به کسب و کارتان از آن ها استفاده کنید.

چرا که هر کدام به شیوه خود و در زمینه های مختلف به کمک شما می آیند.

یادآوری

با زندگی های امروزه که مشغله های متعددی با آن همراه است، ساده ترین اتفاق را می توان فراموش کردن زمان تحویل گرفتن داروها دانست. چرا به مشتریان این لطف را نکنیم و برایشان یک یادآوری دوستانه در این باره ارسال نکنیم؟

تخفیفات

همانطور که شما نیز می دانید تمامی افراد تخفیف گرفتن را دوست دارند، علی الخصوص اگر تخفیف در قیمت داروهای ضروری باشد، برای آن تعداد از افرادی که داروخانه شما را انتخاب کرده اند تا داروهایشان را تهیه کنند و در کمپین های تبلیغاتی داروخانه شما عضو هستند ، تخفیفات و یا کوپن هایی را در نظر بگیرید و برایشان ارسال نمائید.

نظرسنجی

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که مشتریان شما درباره ی خدمات و یا محصولات داروخانه شما چه نظراتی داشته باشند ، همچنین درباره ی آخرین بازدیدشان از وب سایت و یا داروخانه شما چطور بوده است؟

برای فهمیدن پاسخ این سوالات میتوانید از سرویس های پنل پیام کوتاه خود استفاده نموده و یک نظرسنجی پیامکی برگزار کنید.

گسترش خدمات

آیا در حال بستن قراردادهای خاص و یا تازه ای در داروخانه خود هستید؟ میتوانید با ارسال پیام کوتاه به مشتریان داروخانه آنها را از جزئیات این گونه امور آگاه سازید.

اخبار و تغییرات

یقینا اینکه بخواهیم تمام اخبار تازه ی داروخانه و یا شرکت های داروسازی را به اطلاع تمام مشتریان خود برسانید ، کار بسیار دشواری است.

اما با استفاده از امکانات پنل پیامک شما قادر خواهید بود تا تمام مشتریان خود را از اخباری که نیاز دارند مطلع بشوند آگاه سازید.

وفاداری مشتریان

وفاداری مشتریان برای داروخانه ها، انبارداران و عمده فروشان در عرصه دارو میتواند یک موفقیت بزرگ به حساب بیاید.

کمپین تبلیغاتی خود را به راه بیاندازید و سپس میبینید که هزاران مشتری خواهند بود که شما را دوست دارند و به شما وفادار خواهند بود.

 

کاربرد پنل پیامک برای داروخانه ها


کاربرد پنل پیامک برای خودروسازان و نمایندگی های فروش

کاربرد پنل پیامک برای خودروسازان و نمایندگی های فروش

کاربرد پنل پیامک برای خودروسازان و نمایندگی های فروش

با توجه به رشد روز به روز صنایع خودروسازی و تمایل مردم به استفاده از این محصولات، لزوم ایجاد یک ارتباط مناسب با این شرکت ها احساس می شود.

سامانه پیام کوتاه میتواند یک ابزار مناسب و همچنین مقرون به صرفه برای انجام این کار باشد.

در این مقاله به چند مورد از مزیت های پنل پیام کوتاه برای شرکت های خودروسازی اشاره می نمائیم.

صنعت خودرو در حال تجربه کردن یک رشد سریع است و این رشد شامل حوزه های مهندسی ، طراحی ، توسعه فنی ، تولید ، توزیع ، بازاریابی ، فروش و تعمیرات می شود.

این مسئله از ترافیک روزانه در خیابان و جاده ها مشخص می باشد، زیرا از این شلوغی و ترافیک پی بردیم که تقاضا برای خودرو روز به روز در حال افزایش میباشد ،‌این صنعت سریع ترین رشد را در جهان دارد.

صنعت خودرو برخلاف صنایع دیگر باید بر روی خدمات قبل و بعد از فروش خود تمرکز کند تا بتواند درآمد کلی مناسبی برای شرکت ایجاد کند.برای تحقق یافتن این امور باید بهترین استراتژی را اتنخاب کند که امروزه بهترین استراتژی بازاریابی پیامکی و استفاده از خدمات پنل اس ام اس می باشد.

صنعت خودروسازی و نمایندگان فروش آن تحت فشار شدیدی قرار دارند تا رضایت مشتریان را افزایش دهند و فروش و خدمات خود را کارامد تر سازند.

با استفاده از سرویس های پنل پیام کوتاه برای خودروسازان به راحتی میتوان چنین فشاری را کنترل و مدیریت کرد، پنل پیامک یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای دستیابی به مشتریان بیشتر و برآورده کردن نیازهای آنان است.

بوسیله این روش در مدت کوتاه به تعداد زیادی از مردم در اینباره اطلاع رسانی می شود و این سرویس بدون هیچگونه هزینه و یا زمان اضافی به دستیابی به مخاطبان تجاری ، شریکان و کارمندان کمک بسزایی می کند.

با توجه به وجود رقبای معروف و صاحب نام و برند در این صنعت، برای جذب مشتری بیشتر و کسب موفقیت به اصول بازاریابی پیامکی متفاوتی نیاز است،‌ با توجه به اینکه پیام کوتاه یک سرویس تعاملی بین دو طرف می باشد می تواند به ایجاد و حفظ روابط طولانی مدت کمک شایانی داشته باشد.

در ادامه مطلب به چند نمونه از کاربرد پنل پیامک برای خودروسازان اشاره می کنیم :

  • ارائه پیشنهادات جذاب متعدد موجود در نمایشگاه.
  • ارائه کوپن ها ، تخفیفات و پیشنهادات در طول مدت برگزاری جشنواره های خودرویی.
  • ارائه جزئیات درباره عرضه های جدیدتر.
  • ارائه یادآوری کننده ها درباره خدمات خودرو و تاریخ رانندگی آزمایشی.
  • ارائه گزارش روزانه در مورد روند کارگاه آموزشی به نمایندگان فروش.
  • دسترسی آسان به پرسش ها و شکایات.
  • استفاده از یادآوری کننده ها برای موعد پرداخت ، موعد خدمات ، موعد بیمه و …
  • یک راه ارتباطی مقرون بصرفه و کارآمد برای مشتریان.
  • تحویل پیامک ها به مشتریان در موثرترین روش بصورتی که مشتریان بررسی آن را پشت گوش نیندازند.
  • بررسی بازخوردهای مشتریان
  • ارسال پیامک اخطار برای خدمات تکمیلی ، انقضای گارانتی ، رویدادها و …

کاربرد پنل پیامک برای خودروسازان و نمایندگی های فروش


مزایای پنل پیامک برای صنعت حمل و نقل

مزایای پنل پیامک برای صنعت حمل و نقل

مزایای پنل پیامک برای صنعت حمل و نقل

امروزه شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر روز به روز در تجارت مدرن اهمیت بیشتری پیدا میکند.

صنعت حمل و نقل به پشتیبانی اطلاعاتی کارآمد و مورد اطمینان احتیاج دارد که شما می توانید از طریق سامانه پیام کوتاه و مزایای آن به این امر دست یابید.

در این مقاله به چند مورد از مزیت های پنل پیامک برای صنعت حمل و نقل اشاره می کنیم.

همانطور که می دانید شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر امروزه نقش مهمی را در تجارت مدرن ایفا می کنند ،‌موفقیت فعالیت ها و میزان درآمدها تا مقدار زیادی به سرعت تحویل کالا ،‌ مسافران و یا اسناد و مدارک بستگی دارد ،‌به همین علت پیدا کردن یک شرکت حمل و نقل مناسب برای مشتریان حائز اهمیت می باشد.

با تمام اینها ، کیفیت حمل و نقل صرفا به توانایی تحویل کالاهای مورد نیاز شما از مکانی به مکان دیگر محدود نمیشود ، بلکه یک سیستم ارتباطی مناسب بین مشتریان و کارفرمایان بسیار مهم می باشد ، اما ممکن است این سوال پیش بیاید که چطور می توان آن را با حداقل هزینه و حداکثر سرعت و بازدهی انجام داد؟


مزایای پنل پیامک برای صنعت حمل و نقل

برای تبلیغات آنلاین و یا آفلاین تجارت شما روش های متعددی وجود دارد ، چند روش از این روش ها قرار دادن تبلیغات در بیلبوردها و یا پخش کننده های تلویزیونی و یا رادیویی می باشد.

اما این کانال های تبلیغاتی نیازمند سرمایه گذاری مالی قابل توجهی  میباشند و همچنین امکانات چنین منابعی نیز محدود می باشد، به طور مثال شما نمی توانید از طریق تلویزیون رسیدن کالا را به مشتریان اطلاع بدهید. ، بنابراین راحت ترین ، سریعترین و مقرون به صرفه ترین روش ، اطلاع رسانی با استفاده از ارسال پیام کوتاه می باشد.

سامانه اس ام اس یک راه ساده و مقرون به صرفه برای اطلاع رسانی به مشتریان درباره رویدادهای گوناگون صنعت حمل و نقل می باشد، رویدادهایی از قبیل :

•تغییر تعرفه های تحویل

•تخفیفات و پیشنهادات ویژه

•ارسال ، تحویل و یا تاخیر در تحویل کالا

•افتتاح شعبات جدید

•نظرسنجی کیفیت خدمات و ….

مزایای استفاده از سامانه اس ام اس برای صنعت حمل و نقل

•ارسال سریع اطلاعات در عرض چند دقیقه.

•99 درصد پیامک های ارسال خوانده میشوند.

•هزینه های پایین تر در مقابل ابزارهای ارتباطی دیگر.

•هدفمند سازی اطلاعات.

در ادامه به چند نمونه از پیامک های ارسالی در اینباره توجه فرمائید :

“مشتری گرامی جناب آقای…………

از اینکه رسیدن کالایتان را به شما اطلاع میدهیم خوشحالیم.

شایان ذکر است که از مورخه……….. نحوه قیمت گذاری مرسولات پستی خود را تغییر می دهیم ،میتوانید برای دریافت جزئیات بیشتر کلمه کلیدی……….را به شماره ………….ارسال فرمائید.

با تشکر از شما.

شرکت حمل و نقل ………….”

ویژگی شرکت های حمل و نقل این است که نه تنها با مشتریان بلکه با رانندگان نیز باید در ارتباط باشند ، بوسیله ارسال پیام کوتاه به تمام مخاطبین درباره اخبار و وضعیت های مهم اطلاع رسانی میشود به طور مثال : اطلاعات مفید درباره وضعیت ترافیکی ، امور مربوط به تعمیرات ، مسیرها ،‌اطلاعیه ها و….


مزایای بازاریابی پیامکی برای تولیدکنندگان موادغذایی غیرصنعتی

مزایای بازاریابی پیامکی برای تولیدکنندگان موادغذایی غیرصنعتی

تولیدکنندگان مواد غذای سنتی در طی سال های اخیر رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته اند ، این نوع تولیدکنندگان عموما به صفاتی همچون زیرکی ، خلاقیت و تولید در سطوح کوچک و محلی شناخته می شوند و همچنین اثر قابل توجهی بر روی صنایع غذایی و نوشیدنی ها بر جای می گذارند.

قابل ذکر است علی رغم رشد سریع ، تولیدکنندگان غذاهای غیر صنعتی که وابسته به ماهیت خود عملیات های کوچکی را سازماندهی می کنند، نوعا منابع محدودی را در اختیار دارند.

این موضوع به این معنی است که صرف نظر از اهمیت ، سرمایه های اندکی برای بازاریابی در این بخش در اختیار است.

علت اهمیت داشتن بازاریابی پیامکی

هرچند که به طور کلی تبلیغ دهان به دهان برای تولیدکنندگان و خرده فروشان مواد غذایی اهمیت زیادی دارد، اما مالکان برندهای معروف از مزیت سالها برندسازی برخوردار میباشند که موفقیت بیشتر آنها بیشتر از هزینه ای فراوان است که از طریق شبکه های رسانه ای سنتی و ملی عمده همانند تلویزیون انجام گرفته است.

با توجه به صحبت های ذکر شده ، نکته حائز اهمیت این است که استراتژی بازاریابی نسبت به ماهیت بسیار شخصی برند حساس باشند ، همزمان به خاطر ماهیت مقیاس کوچک بودن شرکت های فعال در این عرصه ، غالبا بودجه ی محدودی نیز برای سرمایه گذاری توسط آنها بر روری بازاریابی وجود دارد.

بازاریابی اس ام اسی و سامانه پیامک هم بسیار شخصی و هم بسیار از نظر هزینه مقرون به صرفه می باشد،‌به همین علتبازاریابی پیام کوتاه  راه حل ایده آلی است.

روشهای بازریابی پیامکی برای تولید کنندگان مواد غذایی غیرصنعتی

تخفیف برای مشتریان وفادار :

باید به مشتریان وفادار خود توجه ویژه ای داشته باشید و برای آنها امتیازات خاصی را در نظر بگیرید ، مخصوصا اگر به صورت منظم از شما خرید می کنند.

بازاریابی پیامک از روش های عالی برای یادآوری میزان توجهی است که به آنها دارید، حتی اگر تا به حال آنها را رو در رو ندیده باشید.

ارائه پیشنهادات ویژه :

ارسال پیامک یک پیشنهاد عالی برای رساندن یشنهادات به مشتریان می باشد ، میتوانید برخی از محصولات خود را مشمول پیشنهادات فصلی کنید و یا اینکه بخواهید باقیمانده بار خود را به فروش برسانید.

با این روش دیگر نیازی نیست تا منتظر شروع و برپایی بازارهای سنتی غذاهای محلی و یا سفارش گذاری از طرف مشتریان تجاری تان باشید.

فروش :

می توانید مشتریان خود را از پیش فروش ها و یا تخفیفات در نظر گرفته شده برای مواردی که موجود می باشند و یا محصولات جدید آگاه سازید.

برای این کار میتوانید متن ساده ای را تنظیم کنید که در آن نوع و تاریخ های فروش درج شود.

ارائه محصولات و یا دستور غذاهای جدید :

زمانی که دستور پخت و یا محصول جدیدی را به منوی خود اضافه می کنید ، مشتریان را از این اتفاق آگاه سازید ، همچنین میتوانید از ارسال پیامک های خلاقانه برای توصیف مزه ها‌، بوها و یا قوام غذا برای مشتریان خود استفاده کنید تا هر چه بیشتر آنها را متمایل به استفاده از غذاهایتان کنید.

وضعیت سفارشات و تحویل :

در صورتی که مشتریان شما بصورت آنلاین غذایی را سفارش داده اند آنها را در خصوص پیشرفت سفارششان به روز نگاه دارید و همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که نظرشان را در مورد محصولات ، دریافت کنید.

مزایای بازاریابی پیامکی برای تولیدکنندگان موادغذایی غیرصنعتی


پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی

پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی

ایجاد امنیت برای مخاطبین از مهم ترین اهداف هر شرکت خدمات مالی می باشد ،با توجه به پیشرفت های فناوری و حمله ی هکرها ، نیاز به روش های امنیت سنتی مکمل ضروری تر از پیش به نظر می رسد.

خوشبختانه شرکت های مالی از طریق پنل اس ام اس به مشتریان خود در این باره کمک میکند ، پیام کوتاه سریع ترین ، قابل اعتمادترین و جلب توجه کننده ترین روش موجود برای برقراری ارتباط می باشد.

از پنل پیامک برای آگاهی دادن مشتریان درباره ی موجودی پایین و جریمه های به تعویق افتاده می توان استفاده کرد.

در ادامه مطلب به برخی از مزیت های استفاده از خدمات پنل پیامک برای موسسات خدمات مالی اشاره می نمائیم.

وفاداری مشتریان از طریق ارسال پیامک های دوطرفه

پنل پیام کوتاه میتواند بصورت دوطرفه در خدمات مالی به کار گرفته شود ، این سرویس مشتریان را قادر می سازد تا سریعا از طریق ارسال پیام کوتاه پرسش های خود را از موسسات خدمات مالی مطرح کنند و یا درخواست اطلاعات کنند.

امنیت فوق العاده

96 درصد از افراد بزرگسال دارای تلفن همراه می باشند و شاید به همین علت است که 90 درصد پیامک های ارسالی ظرف تنها 3 دقیقه بعد از دریافت خوانده می شوند.

فوری و سریع بودن قابلیتی است که پنل پیامک را به ابزاری موثر برای اطلاع رسانی و یا هشدار برای مشتریان تبدیل کرده است.

به طور مثال عملیات احراز هویت دو مرحله ای اقدام دیگریست که موسسات مالی می توانند برای مبارزه با کلاهبرداران از آن استفاده کنند ، زمانی که یک مشتری فعالیتی غیر معمول از قبیل تغییر وضعیت حساب خود با یک پرداخت بزرگ داشته باشد ،یک کد امنیتی از طریق پیام کوتاه دریافت خواهد کرد ، که این بدین معنیست که در دفعات بعدی اگر کسی بخواهد وارد حساب کاربری خود شود علاوه بر رمز عبور به یک کد امنیتی نیز نیاز خواهد داشت.

افزایش درآمد

به نظر شما یک موضوع مشترک بین تمام مشاغل چه چیزی می توhند باشد؟ به طور یقین این است که همه ی آنها می خواهند درآمد بیشتری را کسب کنند!

استفاده از پیام کوتاه بسیار ساده تر و کارآمدتر از روش های ارتباطی دیگر است، این به این معناست که ارسال پیامک برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان درآمد شما را افزایش خواهد داد.

به طور مثال یاداوری اخطارهای دیرکرد را در نظر بگیرید، ایمیل ها به طور معمول تا چند روز خوانده نمی شوند به طوری که میزان زیادی از وقت کارکنان به پیگیری پرداخت های دیرکرد اختصاص پیدا می کند و همچنین وضعیت تماس های تلفنی نیز مناسب نمی باشد.

سرویس پیام کوتاه غیر رسمی و خودمانی تر از ایمیل می باشد در حالی که هنوز هم 70 درصد بیشتر و 60 برابر سریع تر از ایمیل پاسخ دریافت می کند.

با توجه به صرفه جویی در زمان بوسیله پیام کوتاه ، موسسات مالی به اپراتورهای کمتری احتیاج پیدا می کنند و این امر به کاهش هزینه ها کمک بسزایی می کند.

استفاده از خدمات پنل پیام کوتاه برای موسسات مالی میتواند یک راه موثر برای جذب مشتریان وفادار و برقراری ارتباط با آنها و همچنین یک راه با امنیت بالا و درآمدزا می باشد.

 

پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی


پنل پیامک برای مشاغل تحویل محور

پنل پیامک برای مشاغل تحویل محور

با توجه به سرعت بالا و آسان بودن خدمات پنل اس ام اس می توان از آن برای کسب و کارهایی که اساس کار آنها بر پایه تحویل محصولات بر درب منازل و یا محل کار مشتریان است استفاده کرد.

اگر چنانچه شما یک کسب وکار تحویل محور را دارید باید این اصل را بدانید که ارتباط با مشتریان یک نکته کلیدی می باشد.

در این مطلب به چند نمونه از مزیت های پنل پیامک برای مشاغل تحویل محور اشاره می کنیم.

دلایل مختلفی برای حفظ ارتباط با مشتریان وجود دارد ، این حفظ ارتباط میتواند مطلع کردن آنها از وضعیت ارسال و یا زمان مورد انتظار دریافت سفارش  و یا ارائه تخفیفات و پیشنهادات برای جلب نظر مشتری جهت سفارشات بعدی باشد.

اما چالش اساسی ارتباطات در عصر دیجیتال کنونی انتخاب کانال مناسب برای ارسال پیام میباشد. راه های مختلف بازاریابی مانند ارسال ایمیل و تماس های تلفنی هنوز هم قابل استفاده می باشند اما موفقیت بسیاری از ارتباطات مشاغل تحویل محور بر ذریافت سریع سفارشات استوار است.

زمان دریافت سفارشات

شما باید از اینکه کالای مورد نظر مشتریان به موقع و در زمان مورد انتظار به دست مشتری تحویل داده می شود مطمعن باشید ، گذشته از هر چیز مشتریان پول پرداخت می کنند تا شما از سفارش آنها به خوبی مراقبت کنید ، در نتیجه ضروری است که کار تحویل کالا را به طور مناسب و درست انجام دهید.

اگرچه فرآیند تحویل کالا و تمهیدات فنی شما بسیار مهم می باشد اما اینکه مشتریان را از طریق یک راه ارتباطی مناسب و قوی در جریان اطلاعات بگذارید می تواند معجزه کند و سامانه پیامک می تواند همان راه مورد نظر شما باشد.

به طور مثال اگر یک سفارش زمانبندی شده قرار است 10 دقیقه دیر تحویل مشتری داده شود، به طور حتم باید قبل از این 10 دقیقه پیام شما خونده شود ، بیشتر مردم تمام پیام های خود را اغلب در ظرف 3 دقیقه بعد از دریافت می خوانند ، پس استفاده از خدمات پنل پیام کوتاه کاملا معقول به نظر می آید.

پیشنهادات

یکی از ویژگی های بسیار مناسب بازاریابی پیامکی این است که میتوان بوسیله آن پیشنهادات و تخفیفات ویژه کوتاه و مرتبط با مشتریان را در زمان های مناسب به آنها ارائه کرد.

اما در برخی مواقع ارائه پیشنهادات تخفیف واقعا سخت و دشوار می باشد به ویژه که اگر شما داری یک کسب و کار تحویل محور باشید.

اگر شما محصولات خود را تولید می کنید و آنها را درب منازل و یا محل کار مشتریان خود تحویل می دهید پیشنهادات شما بهتر است بر روی مشتریان متمرکز باشند و همچنین مسئله کلیدی در این مورد زمان بندی است.

پنل پیامک برای مشاغل تحویل محور


کاربرد پنل پیامک برای بخش اقتصادی

کاربرد پنل پیامک برای بخش اقتصادی

کاربرد پنل پیامک برای بخش اقتصادی

با سرعتی که در روند پیشرفت تکنولوژی وجود دارد، شرکت ها در تمامی بخش ها به دنبال یافتن راهی هستند تا از رقیبان خود پیشی بگیرند ، در اقتصاد تکنولوژی مدرن امروزی توانایی یک شرکت برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان و فراهم آوری یک تجربه با کیفیت برای مشتریان با سرعت شگفت انگیزی در حال تبدیل شدن به یک امر ضروری برای کسب موفقیت در دنیای تجارت است.

امروزه مشتریان این قابلیت را به نحوی یافته اند که به شکل تمام و کمال فروشگاه ها و شرکتها را جستجو کنند تا در نهایت شرکتی را بیابند که بهترین معاملات و پیشنهادات برای آن فراهم کرده باشد.

در یک محیط کسب و کار بیش از هر زمان دیگر فضای آن رقابتی شده است ، بهترین راه برای پیش گرفتن از تعداد بزرگ و قدرتمند رقیبان چیست ؟

یکی از راه حل های استفاده از تکنولوژی رو به پیشرفت و قدرتمند پنل اس ام اس می باشد.

قدرت ارتباط برقرار کردن با مشتریان در بخش اقتصادی به شدت تاثیرگذار می باشد، به این دلیل که مشتریان خواستار این هستند که با موسسات مالی و اقتصادی با استفاده از راه هایی امن و دقیق در ارتباط باشند.

با استفاده فراگیر از تلفن همراه تقریبا تمام مشتریان دارای این قابلیت هستند که به سادگی پیامک ارسال و یا دریافت کنند.

بکارگیری خدمات سامانه پیام کوتاه نیز یک راه بسیار ساده و سریع برای ارتباط برقرار کردن و دسترسی سریع  می باشد،‌از این رو استفاده از سامانه پیامک برای بانک ها و شرکت های مالی در تمام نقاط دنیا از اولویت بالایی برخوردار باشد.

زمانی که یک شرکت یا موسسه مالی و یا بانک ها با استفاده از خدمات پنل پیام کوتاه با مشتریان خود ارتباط برقرار میکنند ، این نکته را به مشتریان می فهمانید که برایتان مهم هستند و برایشان ارزش قائلید.

بکارگیری خدمات پنل پیام کوتاه

بازاریابی پیامکی و بخش اقتصادی تا میزان بسیار زیادی متناسب یکدیگر هستند ، استفاده از پنل پیامک برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان بخش اقتصادی مفید ترین و مناسب ترین راه میباشد، همچنین استفاده از این روش بسیار قابل اطمینان می باشد.

در ادامه مطلب به چند نمونه از مواردی که چرا سامانه اس ام اس برای بخش اقتصاد مفید است ، اشاره می نمائیم :

•امنیت حساب با قرار دادن گذرواژه یکبار مصرف

•هشدارهای یادآور مخصوص

•بررسی و پیگیری فعالیت ها و انتقال حساب

•یادآوری پس اندازها

•هشدارهای مربوط به پیشنهادات

•اطلاع یافتن از وضعیت درخواست وام

•ارسال پیام های تشکر

•درخواست برای اوراق و اسناد

•هشدارها برای فعالیت های غیر معمول حساب بانکی

•اطلاع رسانی درباره تاریخ انقضای قوانین

•هشدار برای آگاهی درباره شریاط تازه و یا گذشت حساب

کاربرد پنل پیامک برای بخش اقتصادی


بازاریابی پیامکی برای موسسات بازاریابی دیجیتالی و طراحان وب

بازاریابی پیامکی برای موسسات بازاریابی دیجیتالی و طراحان وب

بازاریابی پیامکی برای موسسات بازاریابی دیجیتالی و طراحان وب

به علت گستردگی پیامک در عصر حاضر این سرویس در بسیاری از صنایع و کسب و کارها کاربرد پیدا کرده است ، که از جمله حوزه هایی که می توان اشاره کرد موسسات بازاریابی دیجیتال و طراحی وب میباشند.

در این مقاله به کاربردهای بازاریابی پیامکی در موسسات بازاریابی دیجیتال و طراحی وب اشاره می نمائیم.

همانطور که می دانید طراحی وب و بازاریابی دیجیتال دو حوزه سودآور و بشدت رقابتی در دنیای تجارت به حساب می آیند به طوری که اغلب کاملا به هم مرتبط هستند و در بازار مدرن تکنولوژی امروزه نقش اصلی را ایفا می کنند.

موسسات کوچک و بزرگ قادر هستند تا با در اختیار گرفتن قدرت افرادی که دارای سطوح بالای علمی و مهارت هستند ، خدماتی را ارائه نمایند که دارای پتانسیل های تقریبا نامحدود در عصر دیجیتال امروزی هستند.

به علت سابقه این صنایع در حوزه دیجیتال و علیرغم هزینه های بالای فرایند هر کلیک برای کلید واژه های مرتبط با این حوزه، موسسات بازاریابی و توسعه وب اغلب اکثریت توسعه تجاری و فعالیت های بازاریابی خود را بر روی کانال های آنلاین متمرکز می کنند.

بازاریابی پیامکی یک ابزار قدرتمند است که می تواند به طور یکسان برای موسسات بازاریابی دیجیتال و طراحی وب مورد استفاده قرار گیرد، نه تنها برای افزایش مشتریان احتمالی  و ارتباط برقرار کردن با آنها بلکه برای مدیریت موثر ارتباط با مشتریان و نیز افزایش منافع و رضایت مشتریان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دلایل انتخاب بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی تقریبا در همه صنایع کاربرد دارد و یک روش مناسب و سریع برای بدست آوردن مخطبان و افزایش رضایت مشتریان فعلی می باشد.

اکثر مردم بیشتر تمایل دارند تا پیام های کوتاه را بیشتر از هر نوع تبلیغات دیگری مطالعه نمایند ،همین امر استفاده از خدمات  پنل اس ام اس را به یک روش قدرتمند کسب درآمد مناسب از طریق کمپین های تبلیغاتی تبدیل می کند.

بازاریابی پیامکی یک متد عالی برای دسترسی به مخاطبان کنون و مطلع نگه داشتن آنان از رویدادها و نیز افزایش شانس تکرار کمپین ها را برای شما در پی خواهد داشت.

کلید واژه ها(کلمات کلیدی)

یکی از قدرتمندترین ویژگی های بازاریابی پیامکی قابلیت استفاده از کلید واژه ها می باشد.

کمپین هایی مانند ارسال کلمه “YES” برای عضویت در کمپین و یا ارسال کلمه “MORE” برای کسب اطلاعات بیشتر از کمپین های تبلیغاتی شما.

دریافت بازخورد مخاطبان

دریافت بازخورد مخاطبان در مورد پروژه های تکمیلی یک عامل بسیار مهم در طراحی وب و فرآیند بازاریابی دیجیتالی محسوب می شود ، رضایت مشتریان در افزایش محبوبیت کسب و کار شما ضروری می باشد.

از پیام کوتاه می توانید برای بدست آوردن بازخوردها به صورت مستقیم یا از طریق اشتراک گذاری لینک ها در نظرسنجیهای آنلاین یا تشویق مشتری به اظهار نظر از طریق روشها و کانال های دیگر استفاده کرد.

اگر می خواهید مشتریان را به اظهار نظر تشویق کنید ، بازاریابی پیامکی می تواند از طریق ارائه مشوق هایی از جمله تخفیفات به شما در این کار کمک خوبی کند.


کاربرد پنل پیامک در بازاریابی توریسم

کاربرد پنل پیامک در بازاریابی توریسم

ارسال پیام کوتاه یک راه سریع برای برقراری ارتباط است که روز به روز در حال محبوب شدن در بین کسب و کارها و سازمانها جهت ارتباط با مشتریان میباشد.

مشاغلی که مرتبط با صنعت توریسم نیز میتوانند از خدمات سامانه پیام کوتاه در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنند ، در این مطلب به چند نمونه روش ارسال پیام کوتاه در ضنعت توریسم اشاره می نماییم.

ایجاد کلمات کلیدی برای نکات مفید

ارائه کلمات کلیدی برای مخاطبان بسیار خوب می باشد ، به طوری که آنها با ارسال کلمات کلیدی به شما نکات مفید و سودمند را میتوانند دریافت کنند.

زمانی که یک بازدید کننده سفری را رزرو می کند، بهتر است شما برای او یک کلمه کلیدی تعیین کنید ، زمانی که آنها کلمه کلیدی تعریف شده را با پیامک برای شما ارسال کنند ، شما با ارائه نکات و ترفندهای میتوانید به آنها کمک کنید تا برای مسافرت خود آماده شوند ، همچنین این کار به شما کمک میکند تا با توریست های خود قبل از آغاز مسافرت ارتباط نزدیک برقرار کنید.

یادآوری رویدادهای آینده به توریست ها

توریست هایی که به منطقه شما سفر میکنند قرار نیست با تمام رویدادهای آتی پیرامون خود آشنایی داشته باشند ، میتوانید از طریق ارائه یادآوری کننده ها برای بازدیدکنندگان آنها را تشویق کنید تا در رویدادهای محلی نیز شرکت کنند.

پیام های کوتاه میتوانند برای توریست هایی ارسال شوند که در روز قبل از رویداد در  پنل پیامک ثبت نام کرده اند، بوسیله این روش ، رویدادها دقیقا قبل از برگزاری در ذهن توریست ها یادآوری شده و تازه می مانند.

ارسال اطلاعات اختصاصی درباره منطقه

ممکن است توریست ها با تاریخ بومی و اطلاعات منطقه شما آشنایی نداشته باشند ، شما می توانید از طریق ارسال پیام کوتاه و اطلاع رسانی درباره این موضوع به توریست ها کمک کنید تا بتوانند اطلاعات بیشتری را درباره منطقه بازدید خود کسب کنند ، همچنین می توانید این پیامک ها را در طول فواصل زمانی بازدید توریست ها از منطقه برای آنها ارسال نمائید.

میتوانید اطلاعات مورد نظر را اختصاصی تر کنید ، به صورتی که با پرسیدن مناطق ویژه مورد بازید توریست ها در روزهای آینده ، جزئیات بیشتری درباره آن مناطق را به آنها ارائه کنید.

کاربرد پنل پیامک در بازاریابی توریسم


بازاریابی پیامکی برای موسسات بازاریابی دیجیتالی و طراحان وب

بازاریابی پیامکی برای موسسات بازاریابی دیجیتالی و طراحان وب

بازاریابی پیامکی برای موسسات بازاریابی دیجیتالی و طراحان وب

به علت گستردگی پیامک در عصر حاضر این سرویس در بسیاری از صنایع و کسب و کارها کاربرد پیدا کرده است ، که از جمله حوزه هایی که می توان اشاره کرد موسسات بازاریابی دیجیتال و طراحی وب میباشند.

در این مقاله به کاربردهای بازاریابی پیامکی در موسسات بازاریابی دیجیتال و طراحی وب اشاره می نمائیم.

همانطور که می دانید طراحی وب و بازاریابی دیجیتال دو حوزه سودآور و بشدت رقابتی در دنیای تجارت به حساب می آیند به طوری که اغلب کاملا به هم مرتبط هستند و در بازار مدرن تکنولوژی امروزه نقش اصلی را ایفا می کنند.

موسسات کوچک و بزرگ قادر هستند تا با در اختیار گرفتن قدرت افرادی که دارای سطوح بالای علمی و مهارت هستند ، خدماتی را ارائه نمایند که دارای پتانسیل های تقریبا نامحدود در عصر دیجیتال امروزی هستند.

به علت سابقه این صنایع در حوزه دیجیتال و علیرغم هزینه های بالای فرایند هر کلیک برای کلید واژه های مرتبط با این حوزه، موسسات بازاریابی و توسعه وب اغلب اکثریت توسعه تجاری و فعالیت های بازاریابی خود را بر روی کانال های آنلاین متمرکز می کنند.

بازاریابی پیامکی یک ابزار قدرتمند است که می تواند به طور یکسان برای موسسات بازاریابی دیجیتال و طراحی وب مورد استفاده قرار گیرد، نه تنها برای افزایش مشتریان احتمالی  و ارتباط برقرار کردن با آنها بلکه برای مدیریت موثر ارتباط با مشتریان و نیز افزایش منافع و رضایت مشتریان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دلایل انتخاب بازاریابی پیامکی

بازاریابی پیامکی تقریبا در همه صنایع کاربرد دارد و یک روش مناسب و سریع برای بدست آوردن مخطبان و افزایش رضایت مشتریان فعلی می باشد.

اکثر مردم بیشتر تمایل دارند تا پیام های کوتاه را بیشتر از هر نوع تبلیغات دیگری مطالعه نمایند ،همین امر استفاده از خدمات  پنل اس ام اس را به یک روش قدرتمند کسب درآمد مناسب از طریق کمپین های تبلیغاتی تبدیل می کند.

بازاریابی پیامکی یک متد عالی برای دسترسی به مخاطبان کنون و مطلع نگه داشتن آنان از رویدادها و نیز افزایش شانس تکرار کمپین ها را برای شما در پی خواهد داشت.

کلید واژه ها(کلمات کلیدی)

یکی از قدرتمندترین ویژگی های بازاریابی پیامکی قابلیت استفاده از کلید واژه ها می باشد.

کمپین هایی مانند ارسال کلمه “YES” برای عضویت در کمپین و یا ارسال کلمه “MORE” برای کسب اطلاعات بیشتر از کمپین های تبلیغاتی شما.

دریافت بازخورد مخاطبان

دریافت بازخورد مخاطبان در مورد پروژه های تکمیلی یک عامل بسیار مهم در طراحی وب و فرآیند بازاریابی دیجیتالی محسوب می شود ، رضایت مشتریان در افزایش محبوبیت کسب و کار شما ضروری می باشد.

از پیام کوتاه می توانید برای بدست آوردن بازخوردها به صورت مستقیم یا از طریق اشتراک گذاری لینک ها در نظرسنجیهای آنلاین یا تشویق مشتری به اظهار نظر از طریق روشها و کانال های دیگر استفاده کرد.

اگر می خواهید مشتریان را به اظهار نظر تشویق کنید ، بازاریابی پیامکی می تواند از طریق ارائه مشوق هایی از جمله تخفیفات به شما در این کار کمک خوبی کند.

بازاریابی پیامکی برای موسسات بازاریابی دیجیتالی و طراحان وب