سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فواید سامانه پیام کوتاه برای مدرسه ها

فواید سامانه پیام کوتاه برای مدرسه ها

بگذارید مقاله امروز را با یک نوستالژی آغاز کنم! به خاطر دارید که روزهای سرد زمستانی که صبح ها به قصد رفتن به مدرسه بیدار می شدیم و از پشت پنجره با دیدن برف های در حیاط و روی درخت و بام خانه ها به این فکر می کردیم که نکند تعطیل باشم؟! مجبور می شدیم جلوی تلویزیون بشینیم و زیر نویس ها را دنبال کنیم و گاهی این خبر انقدر دیر می رسید که ما تا جلوی مدرسه می رفتیم و بعد متوجه می شدیم که تعطیلیم!

امروزه دانش آموزان به برکت سامانه پیام کوتاه این اخبار را زودتر دریافت می کنند. این تنها یکی از مزایای پنل SMS برای مدارس است. در ادامه میخواهم از دیگر مزایای پنل SMS برایتان بگویم! با ما در ادامه همراه شوید...

فایده سامانه پیام کوتاه برای مدارس

همانطور که میدانید، اطلاع رسانی به دانش آموزان و ارتباط با اولیاء آنها از طریق تماس تلفنی علاوه بر هزینه بر بودن آن، زمان زیادی را طلب می کند. خب حال می پرسید چه کنیم؟ بهترین کانال ارتباطی برای ارتباط با اولیاء و دانش آموزان در این حالت، سامانه پیامک است! صبر کنید، تنها همین نیست...

اطلاع رسانی تعطیلات یا کنسل شدن کلاس

خب، تصور کنید یکی از معلمان مرخصی گرفته و یا به هر دلیلی کلاس لغو شده است! چه می کنید؟ آیا تماس تلفنی با همه دانش آموزان به نظرتان کار راحتی است؟ البته که نه! درصورتیکه شما برای مدرسه یک پنل پیامکی خریده باشید، این مشکل به آسانی حل می شود. شما فقط یک متن می نویسید و آن را به اولیاء ارسال می کنید.

پنل اس ام اس برای مدارس

یادآوری رویداد و مناسبت ها

منظورم از مناسبت ها و رویداد ها، اجرای نمایش و یا برگزاری نمایشگاه های علمی یا هنری و ... است. شما با ارسال پیامک برای یادآوری اینگونه کارهای فوق برنامه علاوه بر اینکه والدین را در جریان می گذارید، باعث مشارکت هر چه بیشتر و برقراری ارتباط صمیمی بین اولیا و مدرسه می شوید.

پنل اس ام اس برای مدارس

اطلاع رسانی غیبت ها به والدین

هر چند که احتمال دارد والدین خودشان از غیبت فرزندانشان اطلاع داشته باشند اما این اطلاع رسانی باعث ایجاد رابطه مطلوب بین معلمان و والدین شده و از حوادث بد پیشگیری میکند. شما می توانید به راحتی توسط پیامک والدین را از غیبت دانش آموزان مطلع سازید.

پنل اس ام اس برای مدرسه

یادآوری تاریخ امتحانات ماهانه و اصلی

از جمله مواردی که بهتر است مدتی قبل از وقوع آنها به والدین یادآوری شود، تاریخ امتحانات میان ترم، ماهانه و یا اصلی است. بدین ترتیب والدین نظارت بیشتری بر درس خواندن دانش اموزان خواهند داشت و آنها را یاری خواهند کرد.

سامانه پیام کوتاه برای مدارس

اعلام زمان دریافت کارنامه

یکی از قابلیت های مکث اس ام اس، دفترچه تلفن اختصاصی است. شما توسط آن می توانید بر حسب پایه تحصیلی دانش آموزان، شماره آنها را دسته بندی کنید و هنگام دریافت کارنامه برای هر پایه تحصیلی به صورت جداگانه پیامک ارسال کنید.

به عنوان مثال مدرسه شما یک مدرسه ابتدایی است، شما می توانید برای هر پایه تحصیلی ضمن دریافت کارنامه به صورت جداگانه پیامک ارسال کنید.

پنل اس ام اس برای مدرسه

اعلام مهلت پرداخت هزینه سرویس یا شهریه

یکی از مشکلات مدارس غیر دولتی، پیگیری برای واریز هزینه شهریه و یا هزینه سرویس می باشد. پنل پیامکی به شما کمک می کند تا به جای اینکه یک به یک با دانش اموزان تماس بگیرید، یکجا یک پیامک گروهی ارسال کنید و یادآور مهلت پرداخت هزینه شوید.

سامانه پیامک برای مدارس

اعلام اخبار تابستانه

شما می توانید تاریخ شروع کلاس های تابستانه را به دانش آموزان توسط پیامک اطلاع دهید علاوه بر آن با یک متن پیامکی جذاب می توانید دانش آموزان را برای شرکت در کلاس های تابستانه مدرسه، ترغیب کنید.

سامانه پیامک برای مدارس

ارتباط با والدین

ایجاد ارتباط با والدین سبب می شود که آنها نقاط ضعف فرزندان خود را شناخته و در جریان وضعیت تحصیلی آنها قرار گیرند و علاوه بر آن شما می توانید توسط پیامک آنها را در جریان جلسه اولیاء و مربیان قرار دهید.

سامانه پیامک برای مدارس

نظرسنجی از دانش آموزان

شما توسط این قابلیت مکث اس ام اس میتوانید در مورد کلاس های فوق برنامه خود از دانش آموزان نظر سنجی کنید. دانستن نحوه عملکرد معلم و رضایت دانش آموزان به شما در داشتن مدرسه ای در سطح بالا کمک میکند و نیز باعث ارتباط هرچه عمیق تر شما با والدین می شود.

پنل اس ام اس برای مدرسه

برگزاری مسابقات پیامکی

فرض کنید به مناسبت روز مادر، یک مسابقه پیامکی برگزار می کنید و از دانش آموزان می خواهید یک جمله زیبا در وصف مادر به شما ارسال کنند و به نفرات برتر جایزه دهید.

پنل اس ام اس برای مدرسه

نتیجه گیری

به نظرم با خواندن این مقاله متوجه این شده باشید که سامانه پیامکی چقدر می تواند برای یک مدرسه امری لازم و ضروری باشد. شما می توانید با یکی پنل پیامکی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، روابط خودتان را با اولیا و دانش آموزان مطلوب تر سازید.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. :)

 

فواید سامانه پیام کوتاه برای مدرسه ها