سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی

پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی

ایجاد امنیت برای مخاطبین از مهم ترین اهداف هر شرکت خدمات مالی می باشد ،با توجه به پیشرفت های فناوری و حمله ی هکرها ، نیاز به روش های امنیت سنتی مکمل ضروری تر از پیش به نظر می رسد.

خوشبختانه شرکت های مالی از طریق پنل اس ام اس به مشتریان خود در این باره کمک میکند ، پیام کوتاه سریع ترین ، قابل اعتمادترین و جلب توجه کننده ترین روش موجود برای برقراری ارتباط می باشد.

از پنل پیامک برای آگاهی دادن مشتریان درباره ی موجودی پایین و جریمه های به تعویق افتاده می توان استفاده کرد.

در ادامه مطلب به برخی از مزیت های استفاده از خدمات پنل پیامک برای موسسات خدمات مالی اشاره می نمائیم.

وفاداری مشتریان از طریق ارسال پیامک های دوطرفه

پنل پیام کوتاه میتواند بصورت دوطرفه در خدمات مالی به کار گرفته شود ، این سرویس مشتریان را قادر می سازد تا سریعا از طریق ارسال پیام کوتاه پرسش های خود را از موسسات خدمات مالی مطرح کنند و یا درخواست اطلاعات کنند.

امنیت فوق العاده

96 درصد از افراد بزرگسال دارای تلفن همراه می باشند و شاید به همین علت است که 90 درصد پیامک های ارسالی ظرف تنها 3 دقیقه بعد از دریافت خوانده می شوند.

فوری و سریع بودن قابلیتی است که پنل پیامک را به ابزاری موثر برای اطلاع رسانی و یا هشدار برای مشتریان تبدیل کرده است.

به طور مثال عملیات احراز هویت دو مرحله ای اقدام دیگریست که موسسات مالی می توانند برای مبارزه با کلاهبرداران از آن استفاده کنند ، زمانی که یک مشتری فعالیتی غیر معمول از قبیل تغییر وضعیت حساب خود با یک پرداخت بزرگ داشته باشد ،یک کد امنیتی از طریق پیام کوتاه دریافت خواهد کرد ، که این بدین معنیست که در دفعات بعدی اگر کسی بخواهد وارد حساب کاربری خود شود علاوه بر رمز عبور به یک کد امنیتی نیز نیاز خواهد داشت.

افزایش درآمد

به نظر شما یک موضوع مشترک بین تمام مشاغل چه چیزی می توhند باشد؟ به طور یقین این است که همه ی آنها می خواهند درآمد بیشتری را کسب کنند!

استفاده از پیام کوتاه بسیار ساده تر و کارآمدتر از روش های ارتباطی دیگر است، این به این معناست که ارسال پیامک برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان درآمد شما را افزایش خواهد داد.

به طور مثال یاداوری اخطارهای دیرکرد را در نظر بگیرید، ایمیل ها به طور معمول تا چند روز خوانده نمی شوند به طوری که میزان زیادی از وقت کارکنان به پیگیری پرداخت های دیرکرد اختصاص پیدا می کند و همچنین وضعیت تماس های تلفنی نیز مناسب نمی باشد.

سرویس پیام کوتاه غیر رسمی و خودمانی تر از ایمیل می باشد در حالی که هنوز هم 70 درصد بیشتر و 60 برابر سریع تر از ایمیل پاسخ دریافت می کند.

با توجه به صرفه جویی در زمان بوسیله پیام کوتاه ، موسسات مالی به اپراتورهای کمتری احتیاج پیدا می کنند و این امر به کاهش هزینه ها کمک بسزایی می کند.

استفاده از خدمات پنل پیام کوتاه برای موسسات مالی میتواند یک راه موثر برای جذب مشتریان وفادار و برقراری ارتباط با آنها و همچنین یک راه با امنیت بالا و درآمدزا می باشد.

 

پنل پیامک برای ارائه دهندگان خدمات مالی